Fairytale of New York


It was christmas eve babe.

Snackade med en polare för ett tag sedan (Samma polare som tjatade om Tidsmaskinen)
Han berättade att han hade hört The Hives nya jullåt. Och han tyckte att den var bra.
Första gången jag hörde den blev jag förbannad.
Vilka fan är The Hives att komma här och tro att de ska göra en jullåt i samma stuk som The Pouges "Fairytale of New York?"
Jag gillade inte låten. Men jag kollade upp texten på nätet, och ändrade mig. Det är jävligt ovanligt att jag ändrar iställning till något. Men, The Hives "A Christmas Duel" är än jävligt bra jullåt. Men fan inget kommer slå irländarnas Fairytale. Det är fan jul, jag älskar den låten. Det är den bästa jävla julsång som någonsin skrivits.

Happy christmas your arse I pray God its our last!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0