Göran Persson


Punkare, fjortisar och raggare.

Jag bor i en väldigt liten liten bygd i Dalarna.

Det hände ibland när man gick i högstadiet, att ämnet politik togs upp på Samhällsvetenskapen. Alla tyckte ju att det var tråkigt, men en sak får mig att spy. Nämligen att de som var minst insatta och verkligen sket fullständigt i omvärlden var de personer som verkade brinna mest i sin övertygelse. Jag talar såklart om dom jävla PUNKARNA, FJORTISARNA RAGGARNA OCH HORORNA!

Så fort vi pratade politik så skrek dom:
FY FAN VAD JAG HATAR GÖRAN PERSSON!!! HAN ÄR FET OCH DUM I HUVUDET! FY FAN VAD JAG HATAR GEORGE BUSH!!! HAN ÄR DUM I HUVUDET!!!

Dessa jävla äckel. De hade ingen aning om vad fan de snackade om, de hade ingen jävla aning om vilka personerna var, eller vilka partier de representerade. Dom skulle bara vara så jävla rebelliska och hata hata hata auktoriteter.

Det här inlägget har absolut ingenting med min politiska syn att göra. Jag älskar inte Göran Persson, JAG HATAR DET JÄVLA ÄCKLET, nejdå, jag varken älskar eller hatar honom. Jag hatar inte punkare, raggare, fjortisar eller horor heller. Jag är fan realistisk. Öppna inte käften om du inte har något att säga, och OM du trots allt gör det, se till att det alltid är någon som skrattar.

Kommentarer
Postat av: Lina

jo jag fattade.. men alltså har ja nå vettigt å säga ibland enligt dig, haha

2008-12-06 @ 15:22:24
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0